Thursday 26 May 2011

MUKA BERSERI TANPA JERAGAT...TINGGALKAN KULIT KUSAM



KRIM NO. 1 MASA KINI


Hi.....ha inilah rahsia saya, cuba dulu baru tau. Produk yang saya rekemen kan kepada anda adalah produk yang telah saya gunakanya sendiri. Selepas seminggu saya menggunakan sabun dan krim ini wajah saya semakin cerah..Parut-parut jerawat dan jeragat semakin pudar. Alhamdulillah setelah mencuba pelbagai jenis jenama yang lain NDZ Cosmatic di dapati memulihkan wajah saya tanpa penggelupasan dan beransur-ansur cerah. Ramai rakan-rakan yang menegur wajah saya dan bertanya bagaimana saya memulihkan wajah saya.u know my hubby pun turun menggunakan nya...so maknaya ia boleh digunakan untuk lelaki dan wanita. Selain sabun dan krim, NDZ mempunyai krim PERAWAT utk jerawat dan alahan ketika menggunakan krim ini juga ada cream UV, TONER dan SCRUB untuk mengurangkan jeragat yg degil (dipakai 2x seminggu). Di syorkan menggunakan sabun dan krim sahaja pd permulaan penggunaannya. 

100% keluaran muslim , bersih, suci dan halal digunakan tanpa sebarang keraguan !

Cuba la anda akan rasa perubahan nya ,.insyallah !



BORANG PESANAN NDZ




NAMA :



ALAMAT EMAIL :


ALAMAT PENGHANTARAN




NO TELEFON UTK DIHUBUNGI :





KUANTITI / PRODUK BARANG



PEMBAYARAN MAYBANK2U

MESIN DEPOSIT





This contact form was created by Freedback.


     **  TERMA & SYARAT  ** 

1) SEMUA PESANAN BOLEH DI BUAT MELALUI
SMS, ( O12- 7507 340 ) , 

EMAIL : akakpink80@gmail.com @ MENGGUNAKAN

 BORANG PESANAN DI ATAS.

2) SEMUA PEMBAYARAN MELALUI MAYBANK 2 U. NO ACC AKAN DIBERI KEPADA SERIUS BUYER ONLY !

3) SETELAH MEMBUAT BAYARAN SILA HUBUNGI / SMS SAYA DGN SEGERA.

4) BAGI YANG TELAH MEMBUAT PEMBAYARAN MELALUI BORANG PESANAN, SAYA AKAN TERUS HANTAR BARANG TERSEBUT , SETALAH BUTIR BAYARAN DISAHKAN.

5) BAGI KAWASAN SEKITAR ULU TIRAM DAN KOTA TINGGI BARANG AKAN DI HANTAR SENDIRI OLEH PIHAK KAMI. LUAR KAWASAN CAJ PENGHANTARAN AKAN DIKENAKAN.

OKEY..TERIMA KASIH, HAPPY SHOPPING 







0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates